پورتال اصلی
کتابخانه دیجیتال
نقشه سایت
ایمیل
ورود اعضا
جستجو
جستجو
EN
AR
صفحه اصلی
معرفی دانشکده
حوزه ریاست
ریاست دانشکده
معاونین و مدیران
معاون آموزشی
معاون اداری و مالی
مدیر پژوهشی
مدیر فرهنگی و دانشجویی
روسای پیشین
روابط عمومی
شوراها
شورای آموزش
شورای پژوهش
شورای فرهنگی
شورای تحصیلات تکمیلی
معاونت اداری مالی
معاون اداری مالی
اداره امور عمومی
رئیس امور عمومی
واحد کارگزینی
واحد کارپردازی
واحد دبیرخانه
واحد سمعی بصری
واحد خدمات
اداره امور مالی
حسابداری
انبارداری
امین اموال
واحد فناوری اطلاعات
معاونت آموزش
معاون آموزش
اداره آموزش
سرپرست اداره آموزش
تقویم آموزشی
برنامه های آموزشی ( کوریکولوم )
برنامه مدون
ارائه دروس و برنامه هفتگی
برنامه امتحانات
طرح درس
سمینارها و ژورنال کلاب ها
آیین نامه ها
فرآیندها
ثبت اطلاعات دانشجو
گروه های آموزشی
گروه علوم تغذیه
معرفی گروه، رسالت و اهداف
اعضای هیئت علمی
مقاطع تحصیلی - دانشجویان و پایان نامه ها
برنامه های آموزشی گروه
امکانات و تجهیزات گروه
دانش آموختگان
گروه علوم و صنایع غذایی
معرفی گروه، رسالت و اهداف
اعضای هیئت علمی
مقاطع تحصیلی _ دانشجویان و پایان نامه ها
برنامه های آموزشی گروه
امکانات و تجهیزات گروه
دانش آموختگان
رشته های تحصیلی
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکترای تخصصی
مدیریت تحصیلات تکمیلی
واحد تحصیلات تکمیلی
گروه های آموزشی
علوم تغذیه
علوم وصنایع غذایی
آیین نامه ها
فرم ها
فرایندها
راهنماها
واحد توسعه آموزش (EDO)
مدیر توسعه آموزش (EDO)
کارشناس واحد توسعه آموزش (EDO)
کمیته ها
کمیته ارزشیابی
کمیته آموزش اساتید
کمیته برنامه ریزی آموزشی
کمیته پژوهش در آموزش
کمیته ارزشیابی برنامه
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
کمیته ارزشیابی
کمیته برنامه ریزی درسی
کمیته ارتقاء فرآیند
کمیته روابط عمومی
آیین نامه ها
فرم ها
ارزیابی درونی گروه های آموزشی
واحد استعداد درخشان
مدیریت استعداد درخشان
کارشناس واحد
آیین نامه ها
فرایندها
دفتر استعداد درخشان دانشگاه
امور اساتید مشاور
اساتید مشاور
آیین نامه ها
فرم ها
برنامه هفتگی اساتید
مدیریت پژوهش
مدیر پژوهش
اولویت های پژوهشی
دستاوردهای پژوهشی (پیام پژوهشی)
پایان نامه ها
آیین نامه ها
فرم ها
فرآیندها
توسعه فناوری سلامت
مدیریت دانشجویی و فرهنگی
مدیر دانشجویی فرهنگی
انجمن های دانشجویی فرهنگی
امور بانوان
کتابخانه
کمیته تحقیقات دانشجویی
آزمایشگاه های دانشکده
مدیریت آزمایشگاه ها
آزمایشگاه ها
آزمایشگاه تحقیقات علوم تغذیه و صنایع غذایی
آزمایشگاه علوم تغذیه
آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی
آزمایشگاه میکروبیولوژی مواد غذایی
آزمایشگاه رفرنس
تجهیزات و امکانات آزمایشگاه
قوانین و مقررات
فلوچارت
فرآیندها
فرم ها
سامانه رزرو
آزمایشگاه جامع تحقیقات
واحد آموزش مجازی
مدیریت آموزش مجازی دانشکده
خدمات و پشتیبانی واحد آموزش مجازی
سمینارها و ژورنال کلاب های مجازی
کارگاه های مجازی
دفاع آنلاین
آمار
فرهنگ و سواد تغذیه ای
دانش آموختگان
سامانه تحصیلی مدارک دانش آموختگان
سامانه استعلام مدرک تحصیلی
فرصت های شغلی
نظرات دانش آموختگان
نظرات کارفرمایان
واحد مشاوره
مدیریت واحد مشاوره
همتایاران سلامت روان دانشجویی
اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه
پیام مشاور
لینک ها
پروفایل اعضای هیئت علمی
تماس با ما
English
العربیة
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
/
معاونت آموزش
/
واحد توسعه آموزش (EDO)
/
ارزیابی درونی گروه های آموزشی
/
سوالات ارزیابی دانشجویان
فرم ارزیابی درونی دانشجویان
اطلاعات محرمانه حفظ می شود
نام و نام خانوادگی :
*
شماره دانشجویی :
*
رشته تحصیلی :
..........
گروه علوم تغذیه
گروه علوم و صنایع غذایی
گروه بهداشت و ایمنی غذایی
*
مقطع تحصیلی :
...........
دکتری تخصصی
کارشناسی ارشد
کارشناسی
*
ملاک مدیر گروه
مرتبه علمی مدیر گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
حضور مدیر گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
.......
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
رعایت مقررات و آیین نامه آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
......
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تشکیل به موقع کلاس های درسی براساس برنامه درسی مدون و تقویم دانشگاهی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
رعایت آیین نامه درخصوص ارائه دروس اعضای هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟"
.......
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
برقراری نظم و هماهنگی در گروه برای حضور به موقع و کامل هیات علمی و کارکنان در محل را چگونه ارزیابی می کنید؟""
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تشکیل منظم جلسات شورای آموزشی گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
.......
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
نظارت برسیستم مدیریت اطلاعات را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت هیات علمی از برنامه ها و فعالیت های مدیریت گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت دانشجویان از برنامه ها و فعالیت های مدیریت گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
مستندات شرح وظایف هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
انجام مستمر ارزیابی درونی ، را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
گزارش عملکرد و فعالیت های آموزشی در گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
دارابودن برنامه مدون جهت مشارکت دانشجو در برنامه ریزی آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک : دوره های آموزشی و اهداف آن
وجود برنامه ها و دوره های جدید آموزشی و بازآموزی براساس نیازها را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
انطباق دوره ها با اهداف و رسالت گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
کفایت برنامه درسی در ایجاد پایه علمی قابل قبول (ارتقاء دانش ) در دانشجویان را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
کفایت برنامه درسی در ارتقاء مهارت ها (انجام قابلیت های کار ) را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
کفایت برنامه در ایجاد تعهد، اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ضرورت بازنگری برنامه درسی و دوره آموزشی
تناسب برنامه های درسی با نیازهای جامعه از نظر هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تناسب برنامه های درسی با نیازهای جامعه از نظر دانشجو را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تناسب برنامه های درسی با نیازهای جامعه از نظر دانش آموختگان را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
انطباق دروس با آخرین دستاوردهای رشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
توجه اعضای هیات علمی به سرفصل های مصوب دروس را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک : پذیرش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
وجود برنامه و سیاست های انتخاب و پذیرش دانشجو را چگونه ارزیابی می کنیم ؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تناسب دانشجویان پذیرش شده تحصیلات تکمیلی به تعداد اعضای هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنیم ؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تناسب تعداد پذیرفته شدگان با امکانات و تجهیزات آموزشی را چگونه ارزیابی می کنیم ؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میانگین معدل دانشجویان گروه بر حسب مقاطع تحصیلی را چگونه ارزیابی می کنیم ؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
نسبت دانشجویان مشروطی - انصرافی- اخراجی به کل دانشجویان در هر مقع تحصیلی را چگونه ارزیابی می کنیم ؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک : تعامل دانشجویان با اعضای هیات علمی
اختصاص زمان مشخص برای مشاوره و راهنمایی پایان نامه توسط استاد و اعلام آن را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
امکان دسترسی دانشجویان به اساتید در زمان های اعلام شده را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
رضایت دانشجویان از میزان و نحوه راهنمایی و مشاوره اعضای هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
توجه هیات علمی به ساعات ملاقات با دانشجویان در دفتر کار را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان مشارکت دانشجویان در طرح های پژوهشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تعداد مقالات علمی مشترک دانشجویان با اعضای هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک : علاقه و آگاهی دانشجویان به رشته تحصیلی و بازار کار
معرفی مشخصات رشته تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
بررسی علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
آگاهی دانشجویان از رشته تحصیلی و بازار کار را چگونه ارزیابی می کنید؟
.........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ملاک : نظر دانشجویان درباره گروه
میزان رضایت دانشجویان از مدیریت گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت دانشجویان از برنامه ریزی درسی گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت دانشجویان از راهبردهای یاددهی / یادگیری را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت دانشجویان از امکانات و تجهیزات آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت دانشجویان از امکانات رفاهی دانشجویان را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
میزان رضایت دانشجویان از کمیته پایان نامه و راهنمایی پایان نامه را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک : الگوها و روش تدریس
تناسب روش تدریس با محتوای درس را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
استفاده از طرح درس را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
تصریح قابلیت های مورد انتظار در طرح درس را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
شفاف بودن اهداف آموزشی در 3 حیطه یادگیری (شناختی ، عاطفی و روان حرکتی ) را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
نسبت استفاده اعضای هیات علمی از روش های سنتی و روش های نوین (مشارکتی ، تعاملی و....) را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
میزان شرکت اعضای هیات علمی در کارگاه های روش تدریس را چگونه ارزیابی می کنید؟
...........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ملاک : استفاده از منابع و وسایل آموزشی
استفاده هیات علمی از منابع و وسایل کمک آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
استفاده مطلوب هیات علمی از وسایل کمک آموزشی متناسب با محتوای درس را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
استفاده از امکانات اینترنت ، کامپیوتر و CD های آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
رضایت دانشجویان در استفاده از وسایل کمک آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک :چگونگی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
دارابودن برنامه مشخص برای فرایند ارزشیابی دانشجویان را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
انجام ارزشیابی تشخیصی (اولیه ) در شروع درس را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
انجام ارزشیابی تکوینی با هدف شناسایی مشکلات درسی دانشجویان را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
انجام ارزشیابی پایانی بر اساس آزمون های استاندارد را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
گذراندن کارگاه ارزشیابی اعضای هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ملاک : استفاده از بازخورد نتایج ارزشیابی
وجود مستندات ارزشیابی کلاس های درسی اعضای هیات علمی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ساز و کار بررسی نتایج ارزشیابی هیات علمی و تنظیم گزارش را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ساز و کار بررسی نتایج ارزشیابی دانشجویان را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ساز و کار بررسی تحلیل آزمون های پایانی را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
وجود ساز و کار تشویق و ... هیات علمی براساس نتایج ارزشیابی آنان را چگونه ارزیابی می کنید؟
..........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ملاک : امکانات و خدمات رایانه ای
تناسب امکانات و خدمات رایانه ای با نیازهای گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
استفاده اعضای هیات علمی از امکانات و خدمات رایانه ای را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
استفاده دانشجویان از امکانات و خدمات رایانه ای را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
تناسب مجلات علمی داخلی و خارجی با نیاز گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
وجود متخصص و مسئول کامپیوتر در سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
دسترسی به اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
تناسب فضای سایت کامپیوتری با تعداد دانشجویان را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
ملاک : کارگاه ها و آزمایشگاه ها
فضای آزمایشگاه متناسب با رشته های تحصیلی گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
تناسب امکانات کارگاه ها و آزمایشگاه با دروس عملی را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ساز و کار تجهیز به موقع وسایل آزمایشگاهی را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
دسترسی دانشجویان به آزمایشگاه و کارگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
حضور مسئول یا کارشناس به منظور استفاده بهینه دانشجویان از آزمایشگاه و کارگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نامطلوب
ملاک : کیفیت پایان نامه ها
وجود مستندات مربوط به آیین نامه و مقررات پایان نامه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
میزان رعایت آیین نامه و مقررات پایان نامه توسط اعضای گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
برنامه ریزی مدون درخصوص ارزیابی تکوینی پایان نامه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
استفاده از اساتید همسان سایر گروه های همسان در راهنمایی و مشاوره پایان نامه را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
تناسب عناوین پایان نامه ها با تخصص اعضای کمیته را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
وجود ساز و کار درخصوص استفاده از نتایج پایان نامه ها را چگونه ارزیابی می کنید؟
........
مطلوب
نسبتا مطلوب
نا مطلوب
بازخوانی
بازخوانی