1- بکارگیری روش های متنوع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان ( بالینی، تئوری و عملی ) در آموزش حضوری و مجازی
2- عوامل مرتبط به کیفیت و کمیت برنامه های آموزشی حضوری و مجازی ( زیرساخت ها، مدیریت، نیروی انسانی و انجمن های علمی )
3- تناسب برنامه های درسی و نظام آموزشی با اهداف آموزشی و نیازهای شغلی فراگیران ( شکاف بین آموزش های تئوری و عملی )
4- نقش اخلاق حرفه ای، سلامت معنوی، تعهد پزشکی، ارزش های اخلاقی، مسئولیت پذیری اجتماعی و راندهای اخلاق در کیفیت آموزش
5- کارایی روش های مختلف آموزشی و سبک های یادگیری در مقاطع مختلف تحصیلی و پخش های سرپایی و بالینی
6- عوامل مرتبط با توانمندسازی و ارتقای عملکرد اساتید در آموزش ( آموزش مجازی، مهارت بالینی و نیازهای آموزشی )
7- بسترسازی پیشرفت تحصیلی ( اساتید مشاور، مشاوره دانشجویی، بازنگری برنامه ها، متناسب سازی دروس )
8- چالش های مدیریت و رهبری در واحدهای آموزشی (استانداردسازی در پذیرش هیات علمی، ارتقای جایگاه و مرتبه اعضای هیات علمی و مشارکت در تصمیم سازی های کلان دانشگاه )
9- عوامل مرتبط با رضایت اساتید و دانشجویان ( مهاجرت نخبگان، امید به آینده، سلامت، نشاط و شادی، رضایت شغلی اساتید و آینده شغلی دانش آموختگان )
10- عوامل انگیزشی در علاقمندی دانشجویان به دروس مختلف (سلامت روان دانشجویان، نحوه انتخاب پایان نامه، میزان مشارکت و رضایتمندی دانشجویان )
11- عملکرد و اثربخشی دفاتر توسعه و مرکز مطالعات و توسعه در ارتقای خلاقیت، تفکر انتقادی، نوآوری، پژوهش ها و فرآیندهای آموزشی اساتید و دانشجویان ( میزان شناخت اساتید و دانشجویان از مرکز توسعه و کمیته های مختلف آن )
12- ایجاد بستر مناسب برای حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم ( اقتصاد آموزش، طرح تحول در آموزش و نهادینه کردن همکاری بین بخشی )
13- نقش پاندمی ها ( کرونا ) و سایر عوامل بازدارنده بر سیستم یاددهی - یادگیری ( موانع و چالش ها، بستر آموزش های عملی در آموزش مجازی )
14- چالش های مرتبط با دانشجویان پردیس خودگردان و دانشجویان خارجی
15- نقش فناوری اطلاعات در به روز کردن آموزش پزشکی ( آموزش مجازی و توسعه ابزارسازی در آموزش )
16- آموزش های بین رشته ای و بکارگیری روش کار گروهی در آموزش ( تجربه های دانشجویان و اساتید در آموزش مجازی )