ارزیابی درونی گروه های آموزشی - مدیر گروه این اطلاعات محرمانه حفظ می شود. نام و نام خانوادگی : * گروه: * مرتبه علمی مدیر گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب حضور مدیر گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب رعایت مقررات و آیین نامه های آموزشی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تشکیل به موقع کلاس های درسی بر اساس برنامه درسی مدون و تقویم دانشگاهی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب رعایت آیین نامه در خصوص ارائه دروس اعضای هیئت علمی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب برقراری نظم و هماهنگی در گروه برای حضور به موقع و کامل هیئت علمی و کارکنان درمحل ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تشکیل منظم جلسات شورای آموزشی گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نظارت بر سیستم مدیریت اطلاعات ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان رضایت هیئت علمی از برنامه ها و فعالیت های مدیریت گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان رضایت دانشجویان از برنامه ها و فعالیت های مدیریت گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب مستندات شرح وظایف هیئت علمی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب انجام مستمر ارزیابی درونی گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب گزارش عملکرد و فعالیت های آموزشی در گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب دارا بودن برنامه مدون جهت مشارکت هیئت علمی در برنامه ریزی آموزشی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب دارا بودن برنامه مدون جهت مشارکت دانشجو در برنامه ریزی آموزشی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک برنامه توسعه و گسترش رشته ها و مقاطع در گروه میزان رشد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در 5 سال آخر ............ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد دانشجویان خارجی ............ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تاسیس رشته های مبتنی بر نیازهای منطقه در 5 سال آخر ............ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، روند توسعه منابع گروه روند توسعه تعداد اعضای هیئت علمی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب روند تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی در 5 سال اخیر .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تدوین برنامه توسعه نیروی انسانی متخصص مورد نیاز گروه در 5 سال آینده .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تدوین برنامه مدون برای توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب روند توسعه منابع فیزیکی، امکانات و تجهیزات در 5 سال اخیر .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب آیین نامه ها و مصوبات گروه وجود آیین نامه ها و ضوابط مدون در گروه برای دروس و پایان نامه ها ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب اجرای آیین نامه ها و مفاد آن توسط مدیر گروه ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب وجود دستورالعمل نحوه نگارش پایان نامه های دانشجویان ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب رعایت و پایبندی اعضای هیئت علمی و کارکنان به آیین نامه ها و ضوابط موجود ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب امکانات مالی مورد نیاز گروه اعتبار مالی مشخص گروه از طریق دانشکده و دانشگاه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب جذب منابع مالی خارج از دانشگاه توسط گروه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود برنامه مالی گروه در جهت هزینه کردن بودجه گروه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب کفایت بودجه گروه برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب سرانه هزینه های آموزشی به تفکیک دانشجو، دوره ها و رشته ها ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، فعالیت های برون دانشگاهی تعداد اعضای هیئت علمی که در مشاوره و راهنمایی پایان نامه ها با سایر گروه های دانشکده و دانشگاه همکاری دارند ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد اعضای هیئت علمی که در ارائه دروس با سایر دانشکده ها، دانشگاه و سازمان های ذیربط همکاری دارند ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان همسویی فعالیت های برون گروهی اعضا با رسالت و اهداف گروه و تخصص آنها ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد اعضای گروه که در جلسات مشاوره ای سازمان های ذیربط و انجمن ها شرکت می نمایند ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان اعتبار جذب شده توسط دستگاه های ذیربط از طریق همکاری اعضای هیات علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد ساعاتی که اعضای گروه در جلسات سایر سازمان ها و انجمن ها به منظور خدمات مشاوره ای شرکت می کنند ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد ساعاتی که اعضای گروه در سایر دستگاه ها و سازمان ها به فعالیت خارج از تخصص خود می پردازند ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، دوره های آموزشی و اهداف آن وجود برنامه ها و دوره های جدید آموزشی و بازآموزی بر اساس نیازها ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب انطباق دوره ها با اهداف و رسالت گروه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب کفایت برنامه درسی در ایجاد پایه علمی قابل قبول ( ارتقاء دانش ) در دانشجویان ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب کفایت برنامه درسی در ارتقاء مهارت ها ( انجام قابلیت های کار ) ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب کفایت برنامه در ایجاد تعهد، اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب تناسب رشته های تحصیلی با تخصص اعضای هیئت علمی تناسب رشته های تحصیلی گروه با تخصص اعضای هیئت علمی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب رشته های تحصیلی با تعداد اعضای هیئت علمی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب رشته های تحصیلی با بودجه و منابع مالی اختصاص داده شده به رشته های تحصیلی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب رشته های تحصیلی گروه با تعداد کارکنان و کارشناسان .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب رشته های تحصیلی با امکانات آزمایشگاهی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود دروس غیر مرتبط با رشته ( IT ، زبان انگلیسی، روش تحقیق ) .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود و ارائه واحدهای انتخابی یا غیر محور ( Non core ) .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب هیئت علمی ترکیب اعضای هیئت علمی گروه از نظر مرتبه علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجویان به تفکیک مقاطع ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نسبت اعضای هیئت علمی تمام وقت به پاره وقت ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب هیئت علمی با رشته های تحصیلی و دوره های تحصیلی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان استفاده و استقبال گروه از اعضای هیئت علمی مدعو ( برتر و ... ) ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، فعالیت های آموزشی تعداد واحدهای تدریس شده اعضای هیئت علمی در هر ترم بطور متوسط ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب واحدهای تدریس شده اعضای هیئت علمی بر اساس تخصص ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب پایان نامه های اساتید راهنما از نظر تعداد پایان نامه ها ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب متوسط تعداد کارگاه های گذرانده شده هیئت علمی در 2 سال اخیر ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، فعالیت های پژوهشی هیئت علمی سرانه تعداد طرح های پژوهشی پایان یافته در 2 سال گذشته .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب متوسط تعداد کتاب منشر شده توسط هیئت علمی ( تالیف و ترجمه ) در 5 سال گذشته .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد مقالات چاپ شده اعضا در مجلات معتبر علمی / پژوهشی ( داخلی و خارجی ) در 3 سال گذشته .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد مقالات ارائه شده در مجامع علمی داخلی و خارجی در 2 سال گذشته .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب سرانه تعداد داوری مقالات و کتاب توسط اعضای هیئت علمی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب عضویت در هیئت های اجرایی و علمی سمینارها و کنفرانس ها از 3 سال گذشته .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، فعالیت های اجرایی هیئت علمی میزان عضویت در انجمن های علمی ( داخلی و خارجی ) ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان عضویت در هیئت های ممتحنه و ارزشیابی ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان عضویت در شوراهای خارج از گروه در سطح دانشکده و دانشگاه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب همکاری در فعالیت های اجرایی در خارج از دانشگاه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، ویژگی های عضو هیئت علمی و روند ارتقاء سن اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وضعیت استخدامی اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب رتبه علمی اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ارتقای اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ترفیع اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، ترکیب و توزیع دانشجویان نسبت دانشجویان دختر و پسر در هر رشته تحصیلی ( بر اساس ماهیت رشته تنظیم می شود ) ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد فارغ التحصیلان در هر مقطع و رشته ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، مشارکت دانشجو در برنامه های آموزشی گروه درصد دانشجویان شرکت کننده در ارزشیابی استاد ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب شرکت دانشجویان در جلسات برنامه ریزی آموزشی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب درصد دانشجویان شرکت کننده در فعالیت های فوق برنامه ( المپیادهای علمی، ورزشی، اردوهای فرهنگی- تفریحی- زیارتی و انجمن های علمی ) به نسبت کل دانشجویان ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب درصد دانشجویان شرکت کننده در کلاس های مهارت های فوق برنامه ( ICDL ، IT و زبان ) ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، فعالیت های پژوهشی دانشجویان دانشجویان مشغول در طرح های پژوهشی ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب مقالات علمی دانشجویان ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان شرکت دانشجویان در انجمن های علمی ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده از منابع کتابخانه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، استفاده از بازخورد نتایج ارزشیابی وجود مستندات ارزشیابی کلاس های درسی اعضای هیئت علمی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ساز و کار بررسی نتایج ارزشیابی هیئت علمی و تنظیم گزارش .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ساز و کار بررسی نتایج ارزشیابی دانشجویان .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ساز و کار بررسی تحلیل آزمون های پایانی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود ساز و کار تشویق و ... هیئت علمی بر اساس نتایج ارزشیابی آنان .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب فضاهای آموزشی و اداری گروه با دوره و رشته تناسب فضای آموزشی ( کلاس ) با رشته تحصیلی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده بهینه از فضاهای آموزشی موجود توسط گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب فضای اداری با نیازها و فعالیت های گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب فضاهای اختصاصی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب فضای آموزشی ( سالن کنفرانس، سالن امتحانات ) ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب کتابخانه و سیستم اطلاع رسانی تناسب کتاب های کتابخانه با نیازهای دانشجویان (کتاب های مرجع و روزآمد) .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب مجلات علمی داخلی و خارجی با نیاز گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده از سیستم های رایانه ای .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ساعات کار کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ارائه امکانات پشتیبانی کتابخانه ( تایپ و تکثیر) .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب امکانات و خدمات رایانه ای تناسب امکانات و خدمات رایانه ای با نیازهای گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده اعضای هیئت علمی از امکانات و خدمات رایانه ای .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده دانشجویان از امکانات و خدمات رایانه ای .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب مجلات علمی داخلی و خارجی با نیاز گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود متخصص و مسئول کامپیوتر در سایت .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب دسترسی به اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب فضای سایت کامپیوتری با تعداد دانشجویان .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک: کارگاه ها و آزمایشگاه ها فضای آزمایشگاه متناسب با رشته های تحصیلی گروه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب امکانات کارگاه ها و آزمایشگاه با دروس عملی ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ساز و کار تجهیز به موقع وسایل آزمایشگاهی ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب دسترسی دانشجویان به آزمایشگاه و کارگاه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب حضور مسئول یا کارشناس به منظور استفاده بهینه دانشجویان از آزمایشگاه و کارگاه ......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک: امکانات سمعی و بصری برنامه ریزی جهت فراهم سازی به موقع وسایل کمک آموزشی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب وسائل آموزشی با نیازهای گروه ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب به روز بودن وسایل آموزشی گروه ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود برنامه مدون برای استفاده از وسایل آموزشی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک: سمینارها و همایش های برگزار شده توسط گروه وجود ساز و کار مدون و مستند درخصوص سیاست های گروه در برگزاری سمینارها ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب مشارکت اعضای هیئت علمی و محققین در برگزارس سمینار ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد سمینارهای برگزار شده ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده از نتایج سمینارهای برگزارشده ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب سمینارهای مشترک با سایر سازمان های ذیربط ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تشویق و ترغیب دانشجویان در برگزاری همایش های دانشجویی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک: قراردادهای پژوهشی وجود ساز و کار مدون و مستند برای وضع و اجرای قراردادهای پژوهشی ....... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد قراردادهای پژوهشی با سایر سازمان های ذیربط ....... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود ساز و کاری مشخص برای استفاده از اعتبارات قراردادهای پژوهشی ....... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب فراهم آوردن تسهیلات به منظور عقد قرارداد پژوهشی ....... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک: ادامه تحصیل دانش آموختگان نسبت دانشجویانی که به مقاطع تحصیلی بالاتر راه یافتند ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نسبت ادامه تحصیل دانش آموختگان در رشته تحصیلی خود به کل دانش آموختگان ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود ساز و کاری برای ادامه تحصیل دانش آموختگان ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک: ارتباط گروه با دانش آموختگان پس از فارغ التحصیلی طرح های مشترک اعضای هیئت علمی با دانش آموختگان ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب علاقه مندی دانش آموختگان برای ارتباط با گروه ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب الزامات و مشوق های تدارک دیده شده گروه برای ارتباط با دانش آموختگان ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب همایش سالانه فارغ التحصیلان ........ مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب بازخوانی بازخوانی