ارزیابی درونی گروه های آموزشی - اعضای هیئت علمی اطلاعات محرمانه حفظ می شود کد ملی: * وجود سند رسالت و اهداف در گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب شرکت نماینده دانشجویان یا فارغ التحصیلان در جلسه شورای آموزشی گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب دستورالعمل های تدوین شده در گروه به منظور بررسی میزان تحقق اهداف گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب جلسات تشکیل شده با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان درخصوص آشنایی با اهداف گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب تهیه راهنمای آموزشی برای هر یک از مقاطع و رشته تحصیلی در گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب تصریح قابلیت ها و صلاحیت های مورد انتظار از دانش آموختگان ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب وجود نظام مدون برای پایش برنامه های آموزشی مبتنی بر اهداف و رسالت ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب ملاک، مدیریت گروه مرتبه علمی مدیر گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب حضور مدیر گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب رعایت مقررات و آیین نامه های آموزشی ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب تشکیل به موقع کلاس های درسی بر اساس برنامه درسی مدون و تقویم دانشگاهی ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب رعایت آیین نامه در خصوص ارائه دروس اعضای هیئت علمی ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب برقراری نظم و هماهنگی در گروه برای حضور به موقع و کامل هیئت علمی و کارکنان درمحل ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب تشکیل منظم جلسات شورای آموزشی گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب نظارت بر سیستم مدیریت اطلاعات ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب میزان رضایت هیئت علمی از برنامه ها و فعالیت های مدیریت گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب میزان رضایت دانشجویان از برنامه ها و فعالیت های مدیریت گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب مستندات شرح وظایف هیئت علمی ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب انجام مستمر ارزیابی درونی گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب گزارش عملکرد و فعالیت های آموزشی در گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب دارا بودن برنامه مدون جهت مشارکت هیئت علمی در برنامه ریزی آموزشی ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب دارا بودن برنامه مدون جهت مشارکت دانشجو در برنامه ریزی آموزشی ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نامطلوب آیین نامه ها و مصوبات گروه وجود آیین نامه ها و ضوابط مدون در گروه برای دروس و پایان نامه ها ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب اجرای آیین نامه ها و مفاد آن توسط مدیر گروه ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود دستورالعمل نحوه نگارش پایان نامه های دانشجویان ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب رعایت و پایبندی اعضای هیئت علمی و کارکنان به آیین نامه ها و ضوابط موجود ............. مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب مشارکت اعضای هیئت علمی در برنامه ریزی آموزشی نحوه مشارکت اعضای هیئت علمی در تنظیم برنامه های آموزشی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان مشارکت اعضای هیئت علمی در تنظیم برنامه های آموزشی و سرفصل دروس ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نظارت شورای گروه بر نحوه ارائه دروس و تشکیل منظم کلاس ها و مسائل آموزشی ترم جاری ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب معیارهای کیفیت پایان نامه ها و طرح های پژوهشی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک، فعالیت های برون دانشگاهی تعداد اعضای هیئت علمی که در مشاوره و راهنمایی پایان نامه ها با سایر گروه های دانشکده و دانشگاه همکاری دارند .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد اعضای هیئت علمی که در ارائه دروس با سایر دانشکده ها، دانشگاه و سازمان های ذیربط همکاری دارند .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان همسویی فعالیت های برون گروهی اعضا با رسالت و اهداف گروه و تخصص آنها .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد اعضای گروه که در جلسات مشاوره ای سازمان های ذیربط و انجمن ها شرکت می نمایند .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان اعتبار جذب شده توسط دستگاه های ذیربط از طریق همکاری اعضای هیات علمی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد ساعاتی که اعضای گروه در جلسات سایر سازمان ها و انجمن ها به منظور خدمات مشاوره ای شرکت می کنند .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد ساعاتی که اعضای گروه در سایر دستگاه ها و سازمان ها به فعالیت خارج از تخصص خود می پردازند .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ضرورت بازنگری برنامه درسی و دوره های آموزشی تناسب برنامه های درسی با نیازهای جامعه از نظر هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب برنامه های درسی با نیازهای جامعه از نظر دانشجو ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب برنامه های درسی با نیازهای جامعه از نظر دانش آموختگان ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب انطباق دروس با آخرین دستاوردهای رشته ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب توجه اعضای هیئت علمی به سرفصل های مصوب دروس ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب هیئت علمی ترکیب اعضای هیئت علمی گروه از نظر مرتبه علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجویان به تفکیک مقاطع ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب نسبت اعضای هیئت علمی تمام وقت به پاره وقت ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب هیئت علمی با رشته های تحصیلی و دوره های تحصیلی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان استفاده و استقبال گروه از اعضای هیئت علمی مدعو ( برتر و ... ) ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ملاک تعامل دانشجویان با اعضای هیئت علمی اختصاص زمان مشخص برای مشاوره و راهنمایی پایان نامه توسط استاد و اعلام آن ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب امکان دسترسی دانشجویان به اساتید در زمان های اعلام شده ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب رضایت دانشجویان از میزان و نحوه راهنمایی و مشاوره اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب توجه هیئت علمی به ساعات ملاقات با دانشجویان در دفتر کار ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب میزان مشارکت دانشجویان در طرح های پژوهشی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تعداد مقالات علمی مشترک دانشجویان با اعضای هیئت علمی ........... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب امکانات و خدمات رایانه ای تناسب امکانات و خدمات رایانه ای با نیازهای گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده اعضای هیئت علمی از امکانات و خدمات رایانه ای .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب استفاده دانشجویان از امکانات و خدمات رایانه ای .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب مجلات علمی داخلی و خارجی با نیاز گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب وجود متخصص و مسئول کامپیوتر در سایت .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب دسترسی به اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب فضای سایت کامپیوتری با تعداد دانشجویان .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب کارگاه ها و آزمایشگاه ها فضای آزمایشگاه متناسب با رشته های تحصیلی گروه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب تناسب امکانات کارگاه ها و آزمایشگاه با دروس عملی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب ساز و کار تجهیز به موقع وسایل آزمایشگاهی .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب دسترسی دانشجویان به آزمایشگاه و کارگاه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب حضور مسئول یا کارشناس به منظور استفاده بهینه دانشجویان از آزمایشگاه و کارگاه .......... مطلوب نسبتا" مطلوب نا مطلوب بازخوانی بازخوانی