ارزیابی درونی گروه های آموزشی-دانشجویان -فرم 2 ارزیابی درونی گروههای آموزشی دانشجویان-فرم شماره 2 پرسشنامه حاضر در راستای طرح ارزیابی درونی گروه و به منظور بررسی وضعیت موجود گروه و برنامه ریزی در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت آن تهیه و تنظیم شده است. در همین راستا استفاده از نظرات دانشجویان در خصوص عوامل مؤثر در بهبود کیفیت گروه نیز حائز اهمیت می باشد. لذا خواهشمند است پرسشنامه مربوطه را تکمیل فرمائید. پیشاپیش از همکاری شما تشکر می نماید. با توجه به گویه های زیر نظر خود را درباره تناسب رشته های آموزشی با نیاز جامعه و تحولات روز بیان نمائید تا چه اندازه، رشته ها و دوره های آموزشی متناسب با تحولات علمی ..... کم متوسط زیاد تا چه اندازه رشته ها و دوره های آموزشی متناسب با نیازهای جامعه طراحی شده اند؟ .... کم متوسط زیاد آیا اهداف دوره های آموزشی در گروه دقیق و مدون هستند؟ .... کم متوسط زیاد درباره رابطه برنامه درسی با نیازهای دانشجویان به گویه های زیر پاسخ دهید. برنامه درسی فعلی به افزایش اطلاعات من کمک می کند. .... کم متوسط زیاد برنامه درسی فعلی به من کمک می کند تا تحلیل مناسبی از وضعیت رشته ام در جامعه داشته باشم .... کم متوسط زیاد برنامه درسی با توجه به نیازهای جامعه و تحولات آن طراحی شده است. .... کم متوسط زیاد تا چه اندازه با توجه به موارد زیر تنوع دوره های آموزشی متناسب با نیازهای دانشجویان است؟ تنوع دروس دوره های آموزشی باعث می شود تا آگاهی خود از رشته ام و نیازهای جامعه را افزایش دهم. .... کم متوسط زیاد تنوع دروس دوره های آموزشی باعث ایجاد علاقه در من نسبت به رشته ام می شود .... کم متوسط زیاد تناسب بین دروس نظری و عملی در برنامه های درسی دوره چگونه است؟ لطفا به گویه های زیر پاسخ دهید. آنچه را که به صورت نظری یاد می گیرم در قالب واحدهای عملی به مرحله اجرا در می آورم ... بله خیر تناسبی بین واحدهای نظری و عملی وجود ندارد ... بله خیر واحدهای عملی و کارگاهی اهمیت چندانی ندارند. ... بله خیر نظر خود را با توجه به فعالیتهای فوق برنامه با توجه به گویه های زیر بیان کنید. تا چه اندازه زمان لازم در برنامه درسی به منظور بازدید از فعالیتهای مرتبط پیش بینی شده است؟ .... کم متوسط زیاد تا چه اندازه از کارشناسان و صاحبنظران مرتبط جهت سخنرانی دعوت بعمل می آید؟ .... کم متوسط زیاد تا چه اندازه سمینارها و کنفرانس های علمی توسط گروه برگزار می شود؟ .... کم متوسط زیاد با توجه به موارد زیر نظر خود را در رابطه با استفاده بهینه از فضای آموزشی بیان کنید. آیا فضای آموزشی، مناسب با نیاز دوره ها و رشته های گروه تقسیم شده است؟ .... کم متوسط زیاد آیا از فضای آموزشی و اداری گروه استفاده بهینه می شود؟ .... کم متوسط زیاد بازخوانی بازخوانی