اخبار

برگزاری دومین مجمع سلامت شهرستان کنگاور + تصاویر

برگزاری دومین مجمع سلامت شهرستان کنگاور + تصاویر
دومین مجمع سلامت شهرستان کنگاور، در سالن بخشداری شهرستان روز چهارشنبه 20 آذر ماه 98 برگزار شد.

دومین همایش مجمع سلامت شهرستان کنگاور با ریاست معاون سیاسی امنیتی فرماندار و دبیری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بهداشت، کارشناس مسئول کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی،  مسئولین ادارات، معتمدین، سمن‌ها و خیرین فعال در این عرصه برگزار گردید.

در این همایش دکتر رضایی کارشناس مسئول کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان  گفت: بهره‌ گیری از مشارکت مردم و توانمندسازی جامعه از ارکان مهم برای دستیابی به سلامت همگانی و عدالت در بخش سلامت بوده و این امر مهم مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفته است. وی تاکید کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر کشور نیز باید در امر سلامت فعالیت کنند، چون دولت به تنهایی نمی‌تواند متولی سلامت باشد و به این دلیل ورود بخش مشارکت‌های عمومی به بخش سلامت از ضروریات جامعه کنونی است.ایشان همچنین با اشاره  به اینکه بحث سلامت به وزارت بهداشت واگذار شده است عنوان کرد: تمامی اختیارات و فعالیت هایی که وزارت بهداشت انجام می دهد تنها تامین کننده ۲۵ درصد سلامت جامعه است و این یعنی سه چهارم سلامت جامعه در گرو فعالیت سایر سازمان ها و دستگاه های خارج از وزارت بهداشت است.

در ادامه دکتر امیری ضمن تشکر از حضور مسئولین ادارات و آقای هوشنگ یوسفی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و دکتر رضایی رئیس اداره تامین و ارتقا سلامت دانشگاه و پیگیری مستمر مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات افزودند سلامت جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی که اساس رشد جامعه بشری است نیاز به افزایش آگاهی مردم، مسئولیت پذیری، توانمندی و مشارکت فعالانه دارد. وی در ادامه به فعالیت های صورت گرفته و پروژه های در دست ساخت بیمارستان و مرکز بهداشت اشاره کردند.

در پایان دبیران کانون سلامت محله هرکدام به ترتیب به مشکلات محله خود اشاره کردند که مقرر گردید د راولین فرصت جلسه ایی با حضور این دبیران و شهردار برگزار گردد.

 

مجمع

مجمع مجمع
مجمع
مجمع
مجمع
مجمع
مجمع
رسانه جدید

مجمع

۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید